Aquafarm - іМагазин органічних продуктів
старт робіт: 2016 рік
Основні завдання розробки інтернет магазину сантехнікиСильно розширює можливості стандартного пошуку.
Для спрощення вибору розміру душових кабін, на картці товару був створений фільтр по параметрах.
Фільтрує по:
Елегантне рішення без перенавантаження інформацією.
Деякі товари можуть складатися з декількох, що чудово доповнюють один одного. Щоб спростити вибір та збільшити середній чек, створили модуль для зв'язки таких товарів.
Модуль може налаштовуватися на рівні картки товару або на рівні основної категорії по певних характеристиках товару.
Щоб спростити вибір кліенту, та збільшити середній чек, створили модуль для відображення товарів в одній колекції.
Модуль працює по заданій характеристиці та виводить товари за однаковим варіантом.
Впроваджена розширена мікророзмітка за стандартами schema.org/
CTR з пошуку збільшився більш ніж на 10%
Для сторінок фільтрів, які потенційно можуть збільшити трафік сайту розробили модуль який дозволяє:
На основі фільтру, були створені SEO сторінки для брендів, з виведенням товарів та можливістю відфільтрувати по категорії та колекції.
Така можливість надала суттєвий приріст трафіку по прямим запитам брендів.
Повноцінний блог в інтернет магазині дозволяє залучити набагато більше трафіку та розв'язує певні труднощі з просуванням некомерційних пошукових запитів.
Розробили модуль, який дозволяє зручно підтягувати товар до статті, та робить перехрестне лінкування.
Це збільшило попит на певну групу товарів у магазині, та підняло видимість товарів у пошуку гугла.